< Till bloggens startsida

Underbara liv.

Snart är det vår, har jag fått för mig i alla fall. Det är väldigt intresant, så fort det har varit plus grader så har jag fått vår nojja, och börjat köpa klänningar och liknande. Dessa klimatförändringar fuckar verkligen upp min hjärna, så illa är det.
När jag var på väg ner till stan igen igår satt jag, ronja,hanna,erik och sanna och pratade gamsla minnen och var väldigt sentimentala. Det var ut mysigt, man fick höra om röjfester och oskyldiga barn hyss. Jag måste då säga att det var bättre förr, jag börjar seriöst känna mig gammal.

Jag har haft en väldig tur förresten, jag kan dela min absoluta mongo-alltid-ett-steg-för-långt humor med min käre vän Cilla, hehe. Och stackars Jesseboy bara sitter bervid och suckar. Det är inte alltid så lätt att hitta någon som har samma sinne för humor som en själv, speciellt inte om den är ohyggligt barnslig och flummig.
Jag och Cilla satt och diskuterade vad folk som inte riktgt känner oss skulle tro om dom råkade höra något av våra samtal, vi kom fram till att dom antagligen skulle tro att vi gick på någon stark psykidelisk drog eller något.

Jag har en sån himla otur med jeans, aldrig hittar jag några som passa riktigt bra, fy. Jag blir så ledsen, senast så blev dom förstora, men skit samma, det blir säkert inne de med.
På tal om mode var Sanna helt upprörd här om dan, hon hade läst cosmo eller eller något liknande. Hon berättade med sin allra ljusaste röst om hur ormskinn och genomskinliga kläder var så inne, och mitt-bena och bakom öronen var super inne. Jag förstår att hon var upprörd, för seriöst hur snyggt är det egentligen om folk börjar springa omkring med omskinnsbyxor en genomskinlig blus med värsta nörd frillan. Nej tack, det är bara för mycket. Man ska inte lita blint på mode, det kan vara farligt. Det lärde vi(inte jag då men det som hade åldern inne ) oss när gick omkring med pastellfärgade benvärmare och bodysar samtidigt som vi sprayade sönder ozonlagret och knep stjärt. Aldrig mer, tack.

Btw, när jag till och från skolan passerar jag en skoaffär med en diande leksakskatt som rör sig och allt. Det tycker jag är lite snuskigt om jag ska vara ärlig. Hoppas dom tar bort kattjäveln.


Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0