< Till bloggens startsida

bläää

i dag, har varit en riktigt dryg dag och klockan är inte ens mycket. Det började med att jag försov mig och var tvungen att stressa som ett psyk till bussen, dessutom var det snöstrom! Sen när jag kom fram till skolan skulle vi tydligen inte ha någon skola i dag, så jag gick hem. Men kunde inte sova fast klockan bara var nio, iaf. Nu har jag suttit här i lägenheten och inte gjort ett piss, och bara för nån stund sen började det att lukta bajs i hela lägenheten, och jag har inge aning om vars det kommer i från. suck.
Dessutom måste jag städa idag, de kommer nå killar å slipar golvet på tisdag nästa vecka och det ser ut som fan, men jag är så lat, fast jag måste.. skönt att det är helg snart.

Nä nu ska jag gå och vara butter resten av dagen.
slut.

Kommentarer
Stina

GO PINGUIN!

2008-01-24 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0