< Till bloggens startsida

sportlov

Nu är dt sportlov för min del, och det är verkligen skönt måste jag säga.
Och eftersom det är sportlov så ska jag naturligtvis sporta och ha mig. Jag tycker faktiskt jag har varit ganska duktigt, jag har vart å kört skoter så jag fick en jävla massa träningsvärk, sen ha jag promenerat som ffaen, jag har hör och häpna åkt  skridskor! Jag vet inte ens hur man gör, men jag har gjort det iaf.. och snart ska jag ut och jogga lite, eller kanske ;) Ola är i skolan å spelar nån musik grejj på byn nånstans, hade väl tänkt att förja med men jag ides inte. nåväl, nu måste jag gå och klä på mig, det är jädrans kallt ute faktiskt.
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0