< Till bloggens startsida

helt vanlig söndag

så ska man snart åka tillbaka till luleå igen. och det är något jag verkligen inte vill, hade kunnat ta lov nu, men vi har egen hår vård på tisdag och jag lovade cilla att färga hennes hår, kanske klippa också. hm..
jag sitter och kollar på the hills(?), förstår inte varför, men man fastnar för det programet. dom är himla ytliga och töntiga i den serien, helt otroligt. väldigt spännande.

mamma håller på att baka, något som hon gjort hela helgen, vilket är väldigt mmysigt och dåligt för min figur ;P, vilken jag skiter i, har vräkt bakverk hela helgen. dessutom har jag fått hem olas julklapp :D yey mrn är inte helt klar med den, samma med sannas, väntar fortfarande på den. ah vad jobbigt det är.. hatar att vänta på saker, det suger.

inget har hänt förurom att jag har klippt en massa skallar, och färgar och noppat ögonbryn, hårt arbete ;) men det lönar sig. färgade och klippte sanna och hennes mor igår, dom blev väldigt tjusiga. jag gillar att göra så att folk känner sig snygga, det är kul ;)

så var det med det


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0