< Till bloggens startsida

en underlig jul

Det blev en tråkig start på jullovet, min farmor dog den 19 december kl halv tolv. julen blev lite annorlunda och sorlig. Så det man har framför sig är en begravning och det är inte någonting man ser fram emot.

Det blev en lugn jul hemma hos oss i år, förutom mammas årliga och onödiga julstress, fick bra ju klappar å så, till exempel en kokbok som var välbehövd, och en massa filmer också. av ola fick jag sex and the city shoebox, very nice :), nu har jag något att göra resten av jullovet.

Idag for syrran och familj hem, det ärär alltid ku när dom kommer och hälsar på, och siri och elvira har varit mina kameraoffer, inte en lung stund har dom fått ;)


nu ska jag snart gå ut och promenera, och jag och ola ska fara till lule i mån och shoppa lite. det blir nog kul.



hejdå



vila i frid Aili, tänker på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0