< Till bloggens startsida

bio rocks

tvättar kläder för tillfället, det är inte alls jobbigt faktiskr, speciellt när tvättmaskinen finns i toa. i alla fall,
igår var jag på bio med sanna och therese, det var skit kul, och jag å sanna köpte en blockbaster meny med flea kilo popcorn och chips och en liter cola var, det var kanske lite väl mustigt. vi kollade twilight, å den var så bra, historien var så romantisk och vacker och filmen car samma sak, några grejer störde man väl sig på men, till 98% var filmen fantastisk, så nu är jag väl inne i en sån period, ska köpa alla böckerna coh sträck läsa och vänta på nästa film som kommer 2010. det var en riktig tjej film, men jag tror kanske att killar kan gilla den också. absolut värd att se. jag gillar bio, det är fantastiskt.

snart ska jag till skolan, då ska jag och cilla babbla om filmen. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0