< Till bloggens startsida

sweet life

crazy! sommaren är över och stina har hittat min dubbelgångare i stockholm. det är faktiskt min andra dubbelgångare för jag hittade själv en i göteborg för några år sen, tilda hette hon. men jag var snyggare än henne ändå(om du hade sett hennes näsa). hm.. något annat. jo skolan börjar yeyyyyyy.. usch, varför varför varför? ola vet inte ens vilket program han ska gå. och det är jag som är nervös av oss båda. ah

alldeles snart ska jag klippa min bor, städa mitt rum, packa min väsa med alla sekar som jag behöver för hela 5 dagar i stan. och det, må jag säga är inte em liten väska.

men annars mår jag bra och älskar livet, fuck yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0