< Till bloggens startsida

under the gun

nu sitter jag hos hanna och lyssnar när erik förhör henne om ergonomi. det är inte så intresant, de handlar typ om ryggraden och hur man ska använda den å bla bla bla..
ola trillade på arslet i dag berättade han för mig, oj vad jag skratta. jag kan helt enkelt inte sluta om jag ser nån trilla, det ser ju så förbannat kul ut. sanna trilla också här om dan, i slowmotion till och med. det var en syn.

vi har fått en ganska kul uppgift på estetisktval musik i dag också, vi ska skriva en låt, och det blev ju så lyckligt att jag hamnade i benjamins grupp som liksom hållar på med sånt, så det var ju bra. men det blir säker kul..

ööööh, jag fyller år snart :D ännu mer snart än vad det var igår. då ska jag äta smörgåstårta med lax och sånt..
jag har beställt en skinnjacka, fast med fuskskinn, för jag har helt enkelt inte råd att köpa en äkta, men den var fin ändå, den kommer någon gång i slutet på månaden :P


mer har inte hänt idag så hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0