< Till bloggens startsida

Ta det med en nypa salt.

jag är inte pigg som stryk längre... jag har gjort hussysslor precis som en riktigt kvinna ska, enligt vissa. jag säger då bara åt helvete med städning, jag tror till och med att jag orsakat översvämning i toaletten.. men jag sket i golven det får erik göra.
packa har jag också gjort, jag hatar att packa, för mina saker får aldrig plats i väskan och jag måste bära omkring på hundratusen påsar med. och det beror inte på att jag har för mycket saker med mig när jag reser. jag har aldrig för mycket saker. alla saker jag har är nödvändiga. det beror på att mina saker är för stora och att min väska är för liten.

den där duracell kanin på speed kännslan jag hade tidigare försvann tyvärr, det var himla synd för då kanske jag hade orkat göra allt klart ikväll, men det här är inte rumba.. nej nej,...öööh


jo jag väntar på att ola ska ring, han är som mysig tycker jag ändå. jag gillar att prata med ola, vi har alltid nått att prata om.. nej det har vi väl egentligen inte kanske, men då göra man annat.. iallafall han ska ringa mig snart, han var och repa fortfarande,  men jag gissar att han är klar snart. gud vad ointresant.


vad som däremot är ganska intre´sant är streekare eller vad fan de nu hette. varför vill man klä av sig naken och springa runt i en fotbolls arena full med folk, och jag tycker alltid så synd om ordningsvakterna som måste fånga in den nakne. fan jag måste nästan bli psykolog då kanske jag äntligen får veta vad som driver dom, sen får jag ju höra massa samskiga historier om folks liv, sen om nån berättar nått om nån person och jag inte riktigt vet vem det är kan jag kolla upp personen på pixbox,eller bilddagboken eller facebook.
fan vad smart jag är, jag hade typ blivit oraklet i stan och vetat allt om alla osv.

jag är fan smart, det är nog mitt signum.. typ om nån ser mig på stan så tänker dom typ: åh det är ju den där smarta tjejen, vad hette hon, emelie ja just jag fan vad jag vill bli som henne.


.. Darling, vilket fullit efternamn dom fick i serien dirty sexy money. jag hade lätt kunnat heta så, emelie darling.. fast då hade jag kanske velat ha lite annat förnamn också, tupp penny sue darling, eller så.. fast då hade alla trott att jag var en strippa från typ texas. det är nog inte så glamoröst att vara srippa i texas, om jag hade varit strippa så hade jag varit det i sibirien nånstans, för där ser dom det som en konstform medan här i den vilda västern ser man en srppa som en prostituerad. å det är ju kanske inte så jävla rockigt.

fan nu börjar jag bli trött. ola har inte ringt ännu. snart klipper jag strängarna, och inte bildligt talat. fan människan kommer att spela ihjäl sig. dö dö dö.. flummigt ord: DÖÖ.. bröl är också en ful ihopsättning av bokstäver : BRÖÖÖL.. allt med ett Ö i faktiskt ett fult ord.. det beror nog på att den bokstaven ser ut som en jätte förvånad gubbe.


det får vara slutet på det här så,
hejdå

Kommentarer
stiina

hÄrligt, fortfarande samma modesta gamla Pemmelie

2008-04-27 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0