< Till bloggens startsida

sex laxar i en laxask

Jag har blivit frisk från influensan nu, men jag har börjat bli förkyld igen.. kanske är det ödets ironi.. vad vet jag.
men vad jag däremot vet är att jag fyller 17 år på söndag :) och jag ska få smörgåstårta, det är typ de enda jag har önskat mig, nej jag har har också önskat mig en tobi(man ångar sina kläder i stället för att stryka dom) , jag hade verkligen velat ha en sån, för jag och strykjärn går inte ihop, sist jag hade nått att göra med ett sånt förstörde jag den, det var eriks btw, jag berättade inte det för honom alls faktist, jag råkade nämna det åt mamma förra helgen och på den vägen fick han reda på det...
jag förstörde den innan jul nån gång. det var ju inte så att jag inte hade tänkt att berätta de, men jag har bättre saker att säga än vilka ägodelar jag har förstört hemma hos folk. så är det bara.

jag har mycket att göra i skolan just nu, .. jag ska till exempel läsa sveriges tråkigaste bok, eller 200 sidor i den till måndag.. dansa på min grav heter den,, och jag har absolut ingen rätt att säga att det är en tråkig bok jag har nämligen inte ens läst vad den handlar om. (skämmes emelie)

nog om det.
jag umgicks med sanna och therese hela dagen igår, från de jag sluta skolan till 21.52 nångång.
det var äckligt roligt, jag lovar att min mage är tre gånger mycket mer vältränad än vad den var i måndags. det var länge sen jag skratta så mycket. men sannas imitation av en tupp på mogonen slog allt. jag skrattar till och med bara jag tänker på det. det är kul när man får berika sitt liv med sådana stunder. iaf, vi gick nästan direkt till take away , en liten snabbis på apoteket var vi också. men på take away satte vi i oss en rejäl bakelse var och en mugg varm choklad , men therese tog kaffe( jag har försökt med kaffe, det har jag verkligen men icke)sedan satt vi där och garvade och babblade och jag kom på att jag ska skriva en bok om john lennon och varför allting pekar mor att han var en vampyr.. och allt det på grund av ett skivomslag som dom hade i bordet (kolla in de, det är på nedervåningen på take away i en pytteliten alkov med ett bord som står på böcker). sen gick vi hem till tess och jag fick äntligen se deras lägenhet på två våningar, jag säger då bara MY GOD! den var så jävla fräsch och stor och lyxig att ja jag bara stod där en stund och tittade. jötte fin var den, sen gick jag och pissa och hälsade på zorro, deras lite uddda hund :).
sen gick vi och sola, myisgt värre. men jag råkade ta ett sånt där supersolarium så jag fick bara sola 8,5 min för mina 30 kr, mendans sanna och tess fick sola 15 min. livet är orättvist tänkte jag när jag satt och vänta på dom, sen när sanna blev färdig och kom ut såg hon ut som om hon hade spenaderat två veckor vid ekvatorn. då tänkte jag, fan livet är verkligen orättvist jag kan ju fortfarande blända folk med mina ben.
sen gick vi till tess och käka middag, plättar med alla sortes sylt dom existerar (ungefär) + nutella och bananer, jag säger då bara gudomligt, sen pratade vi resten kvällen sen for jag hem och duscha och gick å la mig.


nä nu har jag avslöjat för mycket!
jag googlar lite istället (eftersom det är nå helvetes hockey i 5an och de blir inge gray's eller vänner eller nått)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0