< Till bloggens startsida

my birthday

i dag fyller jag 17 år, jag är faktiskt nöjd med min fördelse dag. har fått många sms vilket är kul, dessutom var dom från olika människor men alla hade samma budskap :grattis emelie hoppas du har en bra födelsedag.
 trevligt ;) jag gillar att fylla år.
alla säger att 17 äär ett piss år och att ingenting bra kommer när man fyller 17. men jag håller inte med, när man väl är inne på sitt 17 år betyder det att det är dax att förbereda sig för vuxen livet, man tar kör lektioner, börjar med lite jobb osv.. jag tror att det hade varit katastrof om det inte hade funnits ett "17 år" där egentligen ingenting händer, för om 17 hade varit nuvarande 18 hade vägarna varit fulla med vilsna ungdommar som bara hade gått omkring och varit vilsna och allmänt jobbiga. man behöver helt enkelt ett år som man kan hata och samtidigt invänta de verkliga livet.
eller vad vet jag, 17 år kanske bara är skit och inte borde finnas. jag vet nog bättre i morgon när jag har lite mer erfarenhet av att vara 17.

jag köpte en nutella burk idag som en present till mig själv, och erik har rätt det är egentligen inte gott. men konsistensen, tycker jag är rätt mysig, det är kul att äta brunt klet ;P haha..

i alla fall, i morgon börjar mitt nya liv, vilket inkluderar motion och hälsosam kost. jag ska banne mig föra det den här gången. fan.. i morgon ska jag alltså skriva vad jag sysslade med som gjorde min kropp starkare osv, få nutellan ut ur mitt system å så..


bye bye baby girl

Kommentarer
Hanna

Måste hålla med dig om att 17 inte är så dåligt.! bra att du ser possitivt på det hela. Idag ska vi bränna en massa FLÄSK!!! ;D

2008-04-14 @ 12:23:33
URL: http://niloe.blogg.se
Amanda

hellu darling!.p.g.a cp teknik m,m.får du nu ett sent grattis!.Grattis Emelie,snart kan vi skita i allt vi inte vill höra:)..puuspuss

2008-04-14 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0