< Till bloggens startsida

livet är orättvist

Nu sitter  jag i jokkas. och är sten sjuk, jag ska stanna här tills jag och syrran blivit friska och sen far vi till pajala.
Det var meningen att det skulle bli ett dop för siri i helg men de blev inställt, vilket är lite synd. nåväl..
jag har haft prktik den här veckan, fick ha i två dagar, sen var helena tvungen att vara hemma med sjukt barn onsdag torsdag, och nu på fredag blev jag sjuk.  så jag är lite besviken, dessutom jobbade jag bara från tio till två på måndag och tisdag så det blev inte så mycket av den.. hmmm,,

elli håller på att laga mat just för tillfället, fast jag har väl egentligen ingen aptit. men an måste ju äta för att orka bli frisk. fy det känns som om jag har ett monster i halsen, så himla äckligt. kan knappt prata eller svälja.

så ser min vardag ut för tillfället. tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0