< Till bloggens startsida

förvirrad gumma

det har varit en hård dag, och det är det alltid när man ska bli fin, har färgat håret i timmar, och vi ska snart äta middag?! ojoj
ronja har fortfarande färg i håret den stackarn.
jag tror jag håller på att svälta ihjäl, har ingen smak i munnen överhuvudtaget.. det är nog de första tecknet. man minns inte hur mat smakar. jag är nog i risk zonen.

i alla fall, man ser himla slaskig ut utan bh, och det har jag varit idag, för ett tag sen. jag såg ut som mormor på disco, döööö.. behåll bh:n


jag tror jag dör.
slut

Kommentarer
Ronja

Gillar dina utbrott "fan fan fan fitta fitta fitta helvete helvete. kuk kuk!!" haha, dags att söka terapi eller bara starkare piller??
Kram ronja

2008-04-17 @ 23:19:53
stinaa

hmm, sâ här är alltsâ effekten av lângvarigt arbete med diverse starka kemiska produkter ? Förresten var de väl frisörer som var rankade som de mest nöjda arbetarna?

2008-04-27 @ 20:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0