< Till bloggens startsida

efter träningen

nu har jag hann erik allts varit och tränat. det var för ungefär en film en halv liter te och 1/3 vitlöksbaguette sen, just nu sitter jag och erik och halvsover medan hanna duschar, jag väntar på min buss som ska ta mig hem, den går om ungefär en kvart 20 min.
aah jag är helt slut... men när jag kommer hem ska jag ringa till min älskling och fråga om hans dag. det var nått annat jag skulle göra också..''
i alla fall, jag ska färga håret på onsdag, eller hanna ska det behöver jag verkligen. det blir nog bra :) fan.
jag läste aldrig dansa på min grav.
människor som är lika bra på att skjuta upp saker som jag borde, ja.. typ straffas. skjutas kanske.
jaa... jag skulle dusha. det var det

aa.. vad trött jag är, men nog känner man sig ändå duktig och nyttig när man har tränat. men vad som hände på gymmet stannar på gymmet, det är bara så.

nu ska jag till bussen. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0