< Till bloggens startsida

behöver nog medecin.

Jag är fortfarande kvar hos elli och jonny, och jag är fortfarande sjuk lite bättre i rösten i alla fall.
just nu är jag hungrig som ett djur på svält diet, elli håller på med maten, det blir korvstroganof i dag. och det passar fin fint i kistan,jag ska nog hacka upp en sallad.. de känns så nyttigt att äta grönsaker och så ser det snyggt ut på talriken.
elivra håller på att klä ut sig till pippi långstrump.. igen, det har hon gjort varje dag ända sen jag kom ;) skit söt.

men nu börjar jag faktiskt få hemlängtan eller rättare sagt olalängtan, känns som om jag inte träffat honom på evigheter, åker nog hem på torsdag.
jag har köpt tt fotoalbum så jag kan sätta in mina bilder jag framkallat :D funderar på att göra lite scrapbookgrejjs det ser så himla mysigt. kommer ihåg att stinky gjorde en för många år sedan, det blir som så personligt, nog för att det kanske inte finns nått mer personligt än egentagna familjebilder å sånt. nåväl

jag har dessutom ett starkt behov av att shoppa från ikea och liknande, är typ det enda som snurrar i skallen. mahahaha.. joo...


tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0