< Till bloggens startsida

Musbus

Hej hopp i galopp, en vecka har gått sen Beijing. Som Stina skrev så fick vi matförgiftning, jag spydde massor och där någonstans så slank mitt immunförsvar med i all min uppkastning. Vilket har resulterat i en hemsk förkylning, hostar har feber om varannat och allt mer eller mindre suger. Det är dag nr 5 med denna sjukdom nu. Är ganska less och kraftlös.

I vilket fall, det är helt galet mycket i skolan nu, eller det känns som det eftersom vi har haft väldigt många presentationer av olika slag denna vecka.

Eftersom det egentligen inte hänt något spännande så ger jag er lite kinespatriotiskflaggporr, här har ni Stina i egen hög person åmandes på den kinesiska flaggan. Enjoy!

Kommentarer
MrJ

Krya på dig du. Men du, musbus, vad betyder det? Det låter snuskigt.

2012-11-09 @ 22:45:51
Elli

Musbus!!!! Jag håller med föregående talare! Det associerar man lätt med något snuskigt.... Nästan så jag var rädd att titta på bilden nedanför! :)

2012-11-10 @ 21:36:09
URL: http://Levelli.blogg.se
Em

Hö hö hö.. det var dock inte snuskigt menat från början tyvärr..

2012-11-11 @ 10:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0