< Till bloggens startsida

Det hände en grej igår..

Jag ska berätta..
Kände mig lite grå, och tyckte det var dags att fixa frillan,.. en timme senare
Hoppsan hejsan, i friösrstolen igen. Vi kan inte riktigt kommunisera min frisör och jag, men jag hoppas på det bästa. Och sen bara..
BLOND? näe men jag sa ju koppar tänkter jag, men jag blir åter lugn när en frisör kommer i mitt ansikte och skriker: ORANGE?, jag: Yes!, han gör ok tecknet med fingrarna i en cirkel ni vet, in med färg igen då.. sen liksom
Titta på friörerna, super söta i matchande skjortor. Blir lite kär. Dom är lite som små ompalompas..sen blev jag färdig, 4 timmar senare och..
Går jag hem, ser helt ok ut i mörkret, ja men visst... men idag på morgonen jag liksom bara..
LYSER! jävart! jag vet inte, blev ju inte kopprig, utan orange och rosa.. hmmm...vad ska jag göra liksom?
 
Ska fundera på det, ska hitta på någe.. men till dess, jepp så rockar jag denna look!
 
Ice cold, i choose this color motha fukkah!
 
 
Tack och adjö!

Kommentarer
MrJ

Aha!

http://content6.flixster.com/question/43/45/50/4345504_std.jpg

Svar: itnte jag heller ;)
Emelie

2013-05-21 @ 17:03:32
LillaJ

Vilken hemsk och underbar musikvideo. Vet inte om jag ska tycka om den eller bara tycka att den är obehaglig.. x)

Svar: eller hur, bestämde dock att jag gillar den ;)
Emelie

2013-05-21 @ 17:50:30
Yvonne

Hmm, matchade den blå färgen fint.
Ungefär den färgen blev det de sista gångerna jag hennade håret. Med den skillnaden att det bara var de grå tinningarna utan charm som blev orange, resten mörkt. Ungefär som att ha två morötter hängandes vid öronen. Sa jag att jag slutade med henna ungefär då?
Kram!

Svar: Haha, kan se det framför mig. Ibland krävs det morötter kring öronen för att bryta en vana ;) Kram!
Emelie

2013-05-23 @ 21:52:32
Pernilla

Hahahhaha En frisör KOM(WTF!?!?!?!?) i ditt ANSIKTE hahahahhahah :D :D :D

Svar: Hahahaha, så kan man tolka det jag ;)
Emelie

2013-06-25 @ 18:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0