< Till bloggens startsida

Buffalo field <3

Vilken underbar dag vi haft idag!!! Vädret har varit över förväntan, humöret på topp (förutom på matten när matlab fuckade och derivatan hängde i luften)!!! Allt var så bra!! Oj vad mycket utropstecken jag använder!! Men strunt i det, idag har jag faktiskt tagit med kameran till skolan, det liksom bara råkade hända så... ENJOY!! (ber om ursäkt för mitt skitiga hår)
Jag och Stina har döpt ett av skolans grönområden till buffalo field pga av dess stora area, perfekt för lite lattid i solen. Och här ligger jag i gräset, med ett träd i rumpan.
Det var inte bara jag som latade mig utan Stina och en massa andra elever. Jag älskar dessa soliga november dagar var man kan fläka ut sig och solen.. har aldrig upplevt dom förut men jag vet redan att jag älskar dom.
Här sitter två lärare utan skor i gräset, ena var lite småfet ser jag nu.
Ser ni så härligt! Får ni bortlängtan nu?
Sedan påvägen hem så stötte vi på oprovcerad miljökonst! som bara hade dykt upp där helt av sig själv, massor med fotspår som ledde från en av skolbyggnaderna (vi har 12 faktiskt, mer om man räknar byggnaden med lärarnas kontor och idrottsarenorna och student activity center osv, men det finns 12 byggnader med nummer på iaf). Det var lite häftigt.
 
Det enda som inte är så häftigt som hände idag var att vår matta som vi köpt på taobau kom... och vi packade upp och såg en gyllenbrun, glansig, vadderad sak som skulle föreställa en matta i paketet.. så nu ligger nalles skinn på vårat vardagsrumsgolv och glänser. Kan vara en av de fulaste mattorna jag sett, någonsin. Men hey! Golvet är inte lika kallt längre.
 
 
Tack för mig!
 

Kommentarer
MrJ

Aha, så det är därför du inte kan äta frön och nötter!

2012-11-14 @ 11:03:40
Em

Ja precis, glömde jag berätta det gör dig? ;)

2012-11-14 @ 16:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0