< Till bloggens startsida

Fantastiska,underbara sommar!

Pajala marknad har just passerat och jag fick spendera helgen med de bästa av sällskap. Solen var allt annat än blyg och mina axlar är brända, det åskade och efter det kikade en regnbåga fram, perfekt sommarväder. Och framför allt varmt.. god bless summer boy!
 
Johan har lämnat byn och återvänt till Giron för en veckas jobb, men jag, jag stannar här. Jag har så mycket kläder här, det är helt galet, oh kan ju säga att min väskfamilj utökades med en väldigt efterlängtad medlem i helg också. Alltid lika tillfredställande.
 
I alla fall så är jag i Pajala nu och ska göra det bästa av tiden :)
 
Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0