< Till bloggens startsida

jobbelijobb

Hej jag heter emelie och kan inte underhålla mig själv.
ett stort problem som jag besitter.
idag har jag jobbat aslet av mig, lika bra det,
då slipper man sitta hemma.
nu sista timmarna var jag med hanna och färgade hennes familj,
det blev bra, vi vet vad vi gör.
i morgon ska jag jobba igen.. kortmaskinen är sönder,
ska bli jävligt spännande. dagens sanning: alla betalar med kort.
kuken.
men annars är jag glad, längtar och väntar på ola min vän,
han kommer på söndag. den dagen jag ska zumba för första gången ..
ojoj. nä men det blir bra.
jag är trött och ska sova.
..
jag måste ringa våran tekniker jonny i morgon..
nä, det är lördag. satan datan.
hejdå
vart är du snälla handyman(utan kallingar?) när man behöver dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0