< Till bloggens startsida

När jag kom ihåg att använda kameran

OH! har äntligen laddat upp lite bilder från min kamera. Enjoy!
Erik, Hanna och Aili på besök hos oss
Jag, Erik och Aili på hennes dop
Fler dopbilder.Elvira,Jonny, Jag, Siri, Elli, Erik, Aili och Hanna
Aili och syrran (det finns bilder på migfrån denna stund ochså,men jag var bakis och Elli ser ut somen supermodell med sitt gravida glow, så jag tog en tokig bild på henne utan mig så jag mår bättre.. sorligt)
Hanna och Erik
Erik och di tre kusinerna
Mina kollegor på allstar, detta gör vi om kan jag lova.
Jag, Sanna och Andreas på ikea, det var helt sjuk jobbigt,jag däckade på hemvägen.
Sanna och Andreas på halloween, taggade till tusen (detta är ca 20:00)
Omkring 23:00 kommer Andreas hem tar en filt och somnar vid datorn, han är inten rockstar, Sanna däremot föll raklång genom ytterdörren omkring 04:00,honär en rockstar.
Nora och Jag hos mina kära päron,jag blev lekkompis direkt.Jag tror detärför att jag är singel,har noll i vuxenpäng och för mycket sattyg i kroppen. Men leka är kul.
Hanna och Aili. Dom är båda väldigt fotogeniska.. kul för dom
Pernilla, Sanna och Jag hade lite girl's night out en helg, svängde våra lurviga och ljög som sjörövare. Vi är grymt bra sällskap.
-
Några snabba ögonblick från tiden som var. Har varit med om mycket mer spännande saker men då ids jag inte fota såvi får nöja oss med dessa och hoppas att jag har bra minne.
....
hoff.. packa, diska och gå med sopor. Då kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0