< Till bloggens startsida

en timme och 13 min

det är alltid lika spännande att klippa barn,
men vet verkligen inte vad som ska hända.
idag skulle jag klippa en flick som total vägrade
och skrek när hon såg mig som om jag vorde djävulen själv.
inte hjälper det att jag har kort tålamod och är allmänt dålig med barn,
fast det märks oftast inte på jobbet,
förutom att jag blir tyst eller säger fel saker.
men förhoppningsvis blir det bättre med lite erfarenhet i bakfickan.
-
annars är det bra med mig,
är jäklit sugen på pizza, så jag ska föreslå
det till middag idag, känns som om jag förtjänar det
efter 6 dagars jobb med allmänt kaos.
kanske borde fråga erik om han är på,
om han över huvudtaget lever efter gårdagen.
höhö!
-
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0