< Till bloggens startsida

vars tog männen vägen?

min kropp värker efter en hård dag i skolan, funderar starkt på att skaffa stödstrumpor så jag inte får åderbråck eller något annat otrevligt på äldre dagar. åderbråck är inte så jäkla sexigt.
-
sedan har jag varit med ola och testat kostymer (bal i byn, sweet!!), och jag säger då det, ola är het i kostym.
de flesta karlar är heta i kostymer, jag gillar det lite mer gammaldags då herrarna var gentlemän, vad hände? var det feminismen och de fria 70-talet? det är något som måste föras tillbaka i samhället, gentlemännen.
män ska vara män och kvinnor ska vara kvinnor, inte som karl/kvinnan som jag såg på bussen som stirrade på mig med en brinnande blick, det var obehagligt. inte bara för att hon/han stirra utan att jag inte visste om vad det var för kön på personen som stirrade. (säkert en kvinna, med tanke på tidigare erfarenheter)
nu är inte barney stinson en gentleman, men han har kostym.
-
annars mår jag inte bra, detta är tredje dagen med huvudvärk och nu har det tillkommit hosta på det.
men nu ska jag laga mat, jag ska till och med göra egen brunsås (dock enbart för att vi inte har någon mjölk till pulversåsen, men ändå?
-
hejdå

Kommentarer
Ragamuffin

Män ska vara män och kvinnor ska vara kvinnor?! Men Emelie! vad har hänt? :O

2010-05-05 @ 20:30:32
pooty

ja men tänk,att alltid få gå förem dörrar hålls upp för en, man får de bästa sittplatserna på bio?! hallå, vilken kvinna vill inte ha det?

2010-05-06 @ 09:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0