< Till bloggens startsida

Snyggat till nära och kära

Har gjort de sista förberedelserna inför gesällen på skolan, vilket inkluderade att färga ola och sanna.
blev bra som fan, dock hade jag bara med mobilen så det blev ganska kassa bilder.
+
ola blev mörkare och mer kopprig, nu är inte skägget mörkare än håret längre
(tack gode gud)
+
med sanna så strävar man alltid efter så röd som möjligt,
sedan gjorde jag en ordentlig föning på henne. söt som socker!
-
nu väntar jag på olas köttebullar, förbannat så gott!
maaaat!
inte för att jag har någon matlust alls men.. stress gör det för en
-
hejdå

Kommentarer
Christobal

Ola blev lite porrigare.

2010-05-27 @ 01:03:56
em

Han blev sjukt het!

2010-05-27 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0