< Till bloggens startsida

jag tänker på en sekt..

ett russin, ett russin ett litet litet russin!
så var det måndag igen, jag är på bra humör, ola är hemma.. äntligen, dock fick han ju körkort när hhan var borta så jag antar att det var värt de.
allt är klart för sthlm resan, vilket är super. hade tänkt våldgästa stina när jag ändå är där. vi ska bo på söder, awsome.
sen fick jag reda på, alldeles nyss faktiskt att jag fick mvg på islam-provet!!!!!! vaddå en stämnings höjare?!!
ja, sen har vi börjat läsa om sekter också, as kul, jag fick att arbeta om Guds barn- när ex blir religion, ledaren för den sekten ansåg att WW2 var "smisk från HERREN", vilket så klart är ytterst underhållande, ska nog läsa på lite mer om dom där psykopaterna bara för skoj skull.
sen blir det JV-grillen, det har blivit många besök på stans olika grillar den senaste veckan. stygg.
guds barn tyckte det var ok med barn sex och sex med barn..
man slutar aldrig att förvånas.
nu ska jag fortsätta att läsa lite till om sekten, den finns än idag .
ojoj
hejdå

Kommentarer
dani

Hejj, har just trillat in på din blogg - sjukt bra ! Har islamprov på tisdag & nu undrar jag hur du åstakom detta . pleeeeaaase hjälp en medmänniska i nöd ! kram dani

2010-09-18 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0