< Till bloggens startsida

idag har jag varit en riktigt flicka

idag har jag varit och provat balklänningar med mina klasskamrater clara och malin..
det var ingen höjdare.. kände mig som en barbie och det kändes inte bra. jag och klara knalliga färger som gult rosa och blått, det var konstigt.
fast på något knäppt vis var det tillfredsställande, det känns som om det verkligen är meningen att man ska ha på sig de där glittriga klänningarna med öppen rygg osv. fast det har nog det flesta flickor drömt om som barn, att kunna ha sina barbiesars klänningar.
men det var skumt, långklänningar är skumma, så himla opraktiskt plagg.
men skor där emot, det är som att dra en lina kokain :).. fast inte för att jag vet hur det känns, men det flesta fastnar ju så.
-
lite klänningar som provades
&&
inget dög.
-
men nu har jag lekt flicka idag iaf.
hejdå

Kommentarer
sw

X) öppen rygg, underbart vackert så länge man har en vacker rygg. Skulle du inte beställa USA-klänningen?

2010-02-25 @ 11:58:48
em

ja öppen rygg kan vara jätte snygg, men inte på mig, min rygg är vit, tjock och hårig så jag avstår.

jajamensan, det blir att beställa den från usa, ska göra det i helg :)

2010-02-25 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0