< Till bloggens startsida

mitt superduper blogg inlägg + kaffekopp

i dag har jag läsat nwe moon, as bra, edward är så sexig haha. sen kom ola hem till oss och så for vi till cz och jag klippte hans hår, han hade lika gärna kunnat vara cheewbacca elle nån.
sen kom jag hem å käka pizza, det var ap gott, mamma hade gjort. å nu sitter jag hanna och ola och babbla skit.

jdfhedjqcmegh <--- hanna ville hälsa lite

ola vill inte hälsa, han är emot bloggar, han tycker det är fjantigt.
det måste vi respektera.


hejdå

Kommentarer
Kristus

Det är rätt intressant att Ola fortfarande försöker vara alternativ och allmänt Ola-anti när det gäller bloggar, samtidigt som han horat ner sig totalt i Facebookträsket.



Be din karl att lossa lite på bältet och vänta ett par dagar, sen lär han blogga likt en annan Blondinballe.

2009-02-08 @ 23:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0