< Till bloggens startsida

jobb panik!

simon är och hälsar på hos oss idag, det är väl trevligt. dom försöker sitta kvinnligt?! jaja det går väl också, snart kommer sanna vilket betyder att jag måste gå ner och öppna, och vi bor liksom på fjärde våningen, det är en hel del trappor det, hiss finns ju men det tar så jävla länge.

jag har köpt te :) raspberry smak, eller hallon heter det väl.. ska bli spännande, me likey te ;)

btw har det varit en skit dag idag, fick inte sova ordentligt, vilket innebär att jag är allmänt elak och ohyfsat mot folk som inte förtjänar det, idag blev mina klasskamrater offer, främst cilla och jesse som fick höra på mitt gnäll och ovårdade språk, för det ber jag om ursäkt.
vi hade vårat första projektarbets möte idag, det gick bra, vi kom på en massa bra ideér, lite tjattrigt kanske, men vi är frisörer och kvinnor det ligger i våran natur.. tror jag

påsklov snart, så jäääävla skönt det kan bli.

jag måste söka jobb, börjar bli panik och ingen vill ge mig nått heller.. måste ju få nått så jag slipper börja tillverka metamfetamin i min lägenhet och sedan sälja det på dagisen i närheten..


nu ska jag och sanna surfa!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0