< Till bloggens startsida

En helt vanlig dag

och så var det måndag igen. kändes ganska lungt ändå, faktiskt.. jag har visserligen ett ton med skol arbeten framför mig men ändå. kan bero på solen vad vet jag.

efterskolan följde jag med cilla och jesseboi på stan, jesseboi skulle ha nån tröja från gina men det fanns inte och när dom skulle till bussen stannade jag kvar i stan, ja det gjorde jag. jag köpte en klänning och en cardigan och ett par skor, och allt för mindre än 600 spänn, men det betyder ändå att det blir lite knapert i safferiet.
fast nu när jag har köpt en klänning måste jag raka min ben.. mitt stackars vinterlurv ska bort ;), men det kommer inte bli kul.
nog om det.
igår när jag trädde in i lägenheten såg jag att jag hade fått brev av min pingu :D då blev jag jätte glad, för jag äslakr handskriva brev, det är som mer personligt än att mejla. men, min vän stina hade tydligen haft lite tråkigt när hon skrev mitt brev så det var 6 sidor långt! och med stinas lilla och kurviga stil tog det säkert en timme att läsa, dessutom var jag trött. men det var trevligt;)


det blir nog inget träna idag, har för mycket skol arbeten, jag tror att hanna också hade det så. dessutom har jag inte blivit helt frisk i varken ryggen eller halsen så det kanske är bra att ta det lite lungt. kanske att jag tar mig ut och promenerar ikväll jag får se.

nu ska jag glo lite tv sen ska jag plugga.

bye bye honey pie

Kommentarer
mystisk kedjebunden landkrabba

hmpff, det tog dâ tid att pallra sig ända fram!! Har du lust â hänge med pâ Way out west eller nâgot? har för mig att du ville till södern i sommar.. ?!

2008-05-06 @ 21:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0