< Till bloggens startsida

för mycket av de goda.

blääääh, käkade just upp resten av nutellan som fans kvar från igår... jag mår dåligt blääh
men i dag ska jag hanna och kanske till och med erik ta och träna lite, så jag kanske mår bättre då än vad jag gör nu. uuuuh värsta socker bakis eller nått. det är ingen lek. från och med i dag slutar jag med sånt svammel alltså socker då.. för idag börjar ju mitt nya liv.

men nu måste jag läsa dansa på min grav boken, humf

det är 7 himlen på tv, det är ett hemskt program... värsta gud grejjen, det är så överdrivet.

men jag har valt vilken hårfärg jag ska fär mitt hår i :D det är en richesse 6:23 sammetsbrun, jätte fin och åt mamma valde jag av samma märke en 4.01 frostadbrun, även den jätte fin. cilla har haft den i håret för ett tag sen hon sa att hon var jätte nöjd med färgen.
fan jag skämde ut mig lite i dag också, vi skulle skriva vad vi hade använt för färgrecept på samuel(en manlig klipp och färg docka) på tavlan, jag vet inte ur men jag fick ett släng av dysleksi och skrev en 6:a baklänges,helt knäppt, inte för att det var så himla pinsamt men det var lite jobbigt att sedan komma ihåg hur de var man hade färgat samuel efteråt men de gick bra.. såklart, min klass är väldigt mysig tycker jag ;)


blääh jag mår fortfarande illa efter sockerchocken.. ääh

i sjunde himlen tycker dom att man inte ska ha sex innan är gift. det är en intresant tanke.
vet du vad dom också gör i sjunde himlen, dom snokar, alla bara spionerar på varandra och tycker allt dom gör ska vara allas ensak. nej jag gillar inte det programet men i vilket fall som helst sitter jag och kollar på de, jag må klaga men jag kollar fortfarande på det. det är som om man ser nån gå naken på stan, man vill inte kolla men man gör det ändå, bara för... nä det är väl inte riktgt så skit samma.

nu ha jag viktiga saker att göra.
bye bye

hoppas min fejkskinnjacka kommer snart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0