< Till bloggens startsida

vad vore inte en juldag utan snusk

alltså igår, det var mysigt igår.. jag och min stina vaknade mycket glada och nöjda, som om vi fortfarande var berusade fast utan dimman, det var lite underligt. moa ville nog bara dö i morse såg det ut som, men alla är vi olika.
sedan reflekterade jag och stina över gårdagen (medan moa kved i sin säng).. vi kom fram till några saker men det viktigaste av allt, som jag kom fram till var att jag är en pimp, en äcklig smutsig pimp som kastar oskyldiga liv in i lust och snusk och orena tankar.
usch, jag är en skam. skam på mig, skam på min familj skam över min ko!!!
annars är jag glad, det var roligt att träffa (nästan) hela pajala på ett och samma ställe, underlig känsla..
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0