< Till bloggens startsida

Vardagen när den är som den är

Ok uppdatering från ett fruset narnia, 3 av 5 tentor avklarade. Stina ska packa för sin resa i Thailandet idag, jag däremot måste måla klart Cassiels tavla (vilket verkligen inte gått bra, har aldrig målat så fula saker i heeela mitt liv, tur att Stina finns där för mig och rättar till allt när gudinnan blev sned och efterbliven).
Och Johan börjar resa snart dessutom, i morgon kl två hämtar jag honom från flygplatsen, det kommer bli awesome!

Ja det är väl det, jo plugga till de återstående 2 tentorna.

Heipaa!
Stina har faktiskt doll-linser på sig men det syns inte så bra. Min älskade panda-dräkt <3

Kommentarer
LillaJ

Det är ju snart han åker! ..idag till och med kanske? Se till att han fotar en massa (och köper fina och bra saker till mig) ^_^

Din pandadräkt är underbar.

..är det post-it-lappar ni täckt bordet med..?

Svar: Ja men visst, idag åker han, ska väcka honom snart tror jag ;) Självklart ska här fotas, tror till och med han lånat era pärons kamera, samma gäller grejer, nått ska vi väl hitta år dig :P

Jo post it lapparna är glosor som hänger lite här och var, nuförtiden är dom ofta med i väskan när man far ut. Mycket bra sätt att lära sig läsa på nytt vettu!
Emelie

2013-01-07 @ 08:15:43
mamma

Var i allsin dar har du fått tag på en sån dräkt? Rolig men inte klädsam!

Svar: Hahahaha, vaddårå, hur het som helst ;)
Emelie

2013-01-09 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0