< Till bloggens startsida

Låt mig presentera en telefon.

Super fint väder idag, igen. Downtown detta är vid westlake, dans dans mys mys gull gull par i par.. lovely
Stina vad Hangzhous stolthet hon med, nöff nöff, inte alltid så lätt att fota Stina som man tror neeheej, många gånger ser det ut typ såhär.
Starbucks (halvdassigt kaffe men dom har ute serveringar och man vet vad man får), solbrillor (mycket sol idag jao!) och min nya BABE!!! ohhh so fiiin hen är. Födelsedagsprestent till mig själv, en oppo finder <3
Men se så grann! oppo oppo!
Min nya babe med Stina, ojoj.
När min babe till telefon pussar på Stinas nya älskling, då vet ni, då slår det gnistor. Ginst Sprak!!
Ne men se så tunn, är det kanske världens tunnaste smartphone, ja men det ääär det!
Wooot??? En babe i min babe???? världen är upp och ner, till min fördel JAO!
Stina liksom ba: slurp slurp!
Och ja med ba: slurp slurp!
Hoppas det inte regnar på damen, allt tyg i paraplyet har ju blåst iväg?! oops
Stina fick lite skavsår, vad gör man? jo man tejpar såren med stiiiil.
Men sen köper man mat, men det var inte ok, det fanns ju knappt nå räkor alls i Stinas mat. Vem gör något så ondskefullt?
Sen kommer man hem och posar med ny-sakerna, ny klänning, rätt svart och rätt nice, nytt shampoo och balsam fullsmäckat med oljor och götti gött så mitt hår blir fint igen. Ja men det var det!
 
Tack och hej från mej!

Kommentarer
mamma

Vilken slapp och härlig dag!

2013-04-18 @ 15:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0