< Till bloggens startsida

Happy B-day to u, happy B-day (tänk er den funkiga versionen avd sången)

22 år gammal. Ja ve kunde ana, men det blev jag igår. Den mesta tiden på dagen spenderades på en sjö, ja men visst tusen öars sjö, väldigt fint och rent. Solen gassade till tusen och jag fick solsting. Senare fick jag en tårta av min rektor som vi åt i parken nedan för vårt hem. Heta dagar och milda nätter, ska njuta till tusen för snart kommer en regn period. Jo ni. Här har ni några bilder jag tog.. väldigt få dock.
Fin dag, trött dag. Stina kände sig dock som babylons hora när vi traskade i buddhist tempel med bara axlar.. vi fick några mystiska blickar. men vad gör det om 100 år. Idag ska vi kanske köpa ny telefon..en oppo lutar det mot.
 
Btw, igår var vi inga fans av guidade turer, nehej, vi gillar inte när folk säger åt oss var vi ska gå. Men det gick över.
Vår guide när han hälsade på oss: Hello everyday!!
Lite kul är det ju.
 
Lev väl, jag vet att jag gör det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0