< Till bloggens startsida

Hä ä int nå modeblogg

Skapade en ny vår-låtlista, både Stina och jag hamnade i ett kretivt-flow... lite mörkt och lite naket för min del,Stina insprerades av småfåglar, talgoxar bland annat. Det blev häftigt, hennes blev också lite mörk tyckte jag.
 
Btw, målade med kinesiskt bläck och liiite akryl om någon är nyfiken. Nåväl, det var skoj, är helt slut nu iaf.. kändes som om det bara tog typ en halv timme men jag tror 3 timmar passerade. Hungrig var jag också, märkte det först jag slutat.
 
Annars så shoppade vi tidigare, nya skor och kjol bland annat, hade kunnat gör ett sånt där modeblogg inlägg... men jag tycker det är roligare att visa våld och nakna kvinnor som jag själv skapat, det ni. Analysera det.
 
Jag är trött, ska borsta tänder och sova nu, kanske kliva upp i tid i mån för en gångs skull.
 
Puss på eeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0