< Till bloggens startsida

Lions and tigers come running just to steal your luck.

Godmorgon landsfränder!
Det är lördag och jag och stina ska snart iväg och käka lunch med Cassiel.. Stina bråkar med en VPN tunnel, vilker ser ganska roligt ut, lite som agility. Kan ju berätta att RHCP stadium arcadium är våran godmorgon skiva för just nu.
 
Vi väntar än på kylskåpet, har varit många "Idag kunde det inte komma, men i morgon.. kanske" och de svaren får man varje dag. Ja jag börjar bli ganska less, och våran spis fungerar inte heller, vi ska bara byta batteri på den?! Vi hittar inget batteri, WTF? 
Sååå, jag ser gärna att vi får kylskåp idag annars kanske jag dödar någon.
 
Men bilder ska ni få, har inte gjort så mycket de senaste dagarna meeeen
Lila sötpotatis som fått sig en omgång i fritösen, helt ok men ska försöka hålla mig borta från friterat om än lite kenpigt här.
Vårt bibliotek, bara 12 våningar hög.
Cassiel visade oss de utländska böckerna, tyckte mig se några verk av marx och engels där faktiskt. Det är inte alls svårt att hitta böcker om och propaganda för maxismen här, inte alls faktiskt.
Vårt campus (var vi icke får springa nakna på) med en lite små cool staty och en blodröd sol (bilden ger ej rättvisa), smoggen låg tjock i några dagar vilket reuslterade i en röd sol. 
Så här makabert ser det ut på vår närliggande hypermarket, köp djur på burk vänner.
Vi leker med slutartid och självutlösare.
Vem är spökena i ditt egna hem?
OH gårdagens prestation!, vi lyckdes få igång tv så vi kan kolla film från datorn på den. Här ser ni min man, som passande nog har maxistisk propaganda bakom sig. Men mannen är vacker <3
 
Nu borsta tänder och händer, för nu ska staden vagga in oss i dess kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0