< Till bloggens startsida

Det är den här Kirunafestivalen nu..

Jo, det här med festivaler, inte så jäkla kul faktiskt. Det är kallt och 98 % av tiden spenderar man på att hitta saker, personer eller platser. Hopplöst!
.. Så jag har bestämt mig, jag skiter i att gå in på området denna helg. Och det är jätte dyrt och jag är jätte fattig, den ekvationen går icke ihop.
 
I alla fall, Johan jobbar hela helgen och vi ska bo hos hans päron så hans syskons vilda levene (dom är egentlign inte så vilda, men dom kommer säkert hem sent) inte stör hans sömn. Det får bara jag göra.
 
Kanske är barnvakt åt mina systerdöttrar istället, eller något annat kul.
 
Vad kan jag mer berätta, jo jag är bakis, har ont i huvudet, men det stoppar inte moi!
Jag ska göra saker idag, det ska jag.
 
Men inte än..
 

Kommentarer
Stiina

Kiruna, myyyys, synd om solen saknas bara :/

2012-06-29 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0