< Till bloggens startsida

Jukkas igen

Har haft en paus från internet och omvärlden i några dagar nu, jag och Johan har spenderat lite tid i Parakka vilket var fantastiskt, lungt och avstressande. Har till och med fått ro båt, väldigt mysigt det med, så länge ingen lurar i en att vi snart blir tagna av strömmen och hamnar i forsen vilken sekund som helst.. man kanske inte ska lita bilndt på folk på det viset.
 
Har införskaffat en resväska, billig som synden (400kr) och röd. Frågan är ju bara hur man ska få plats med ett helt liv på 75 liter. Den som lever får se.
 
Nu är jag i jukkas till i morgon och mår i lugnet (typ lugn i alla fall)
 
Tänker ta det jäklit lugnt nu, så jag verkligen blir fet stressad när vi landar i den nya världen.
 
Hejdå!
 

Kommentarer
stiina

åh, jukkas, myyys

Svar: Väldigt :)
Emelie

2012-08-24 @ 09:49:48
Hanna

Börjar få riktig ångest nu, så vad ska inte du ha?! Visst lovar du att blogga som en tok i KINA?

Svar: Jodu, nu känns det att det närmar dig :) visst ska jag blogga där ifrån såklart!
Emelie

2012-08-24 @ 20:35:09
URL: http://hhrs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0