< Till bloggens startsida

FART! (eng)

Godmorgon!
Idag är en sån där slödag. Ja jag är lite bakis och skäms inte över det, neeeej nej. Dessutom regnar det och jag tror bestämt att också det är en bidragande faktor till detta soffpotatisande. Måste säga att landströms var bra igår, god mat och gott sällskap. Jag och Johan fick med oss herr Kostenniemi, det blev öl och vin och senare också porter vin och ... chokladmousse tårta.. även om det var på ett nytt sätt.

Underliga bilder togs och delades med andra som gjorde detsamma. Talade med sanna som försökte övertala mig att inte åka till Kina, hon var full. Annars var allt i vanlig ordning med henne.

Egentligen var det meningen att jag skulle åka till Pajala idag men så blir det inte, för jag är nämligen bjuden på kräftskiva ikväll. Jag har aldrig ätit kräftor så jag ser fram emot det, är vara lite rädd att jag ska råka äta upp kräftans bajskanal, vilket jag hade tyckt var lite äckligt faktiskt.

Jag kan också berätta att jag drömde att jg var en bikini-modell i en tysk galleria, var Johan gjorde opassande uttalanden om folkmördaren Hitler (har förstått att det är ett känsligt ämne i Tyskland, som jag tänker mig att Breivik är i Norge nu förtiden).

Åter till 5 säsongen av Bones!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0