< Till bloggens startsida

Ticka klocka ticka

Faster studerar Aili
Sådär härligt skabbisch efter bröllopet
Detta såg jag, så jäkla söt med dubbelhakor, pöskinder och gott luktar hon.
Det härär Ailis mamma, alla säger att Aili är lik son mor, det tycker jag också.
Hanna ser lite galen ut här,men oftast är hon ganska mycket milf tycker jag.
-
Går igenom lte bilder i väntan på le sambos, jag tror mina brownies blev awsome,
jag följde nästan receptet till punkt och pricka (nästan ät dock ordet, jag är hopplös)
Vänt, vänteli vänt!
Hejdå

Kommentarer
Hanna

Har inte läst på.länge nu, men det här var ju en trevlig upptäckt :P Gillar att du börjat spriva med både små.och stora bokstäver :) Vi saknar våran faster:-)

2011-09-30 @ 11:25:31
em

Jamenvisst,det visar ju bara att om ni tjatar riktigt länge så kan jag gör det ni ber mig om ;) sakanr er därborta med :))

2011-09-30 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0