< Till bloggens startsida

spökdjur

långsamma dagar här på jobbet.. just idag gör det inte för jag är ganska så himla trött, behöver egentligen en powernap, men nej. min mage har dock börja bete sig konstigt, det är som om den talar till mig, skriker och tjuter, vem kunde ana att tarmar kan göra så mycket ljud från sig.. inte jag iaf.
men i morgon är det fredag och det är bara fantstiskt! blir ostbricka och grejer, måste ju ta ett ordentligt farväl till mina sambos som ska vara och nosa i paris. är väl lite avundsjuk, men vad gör man.
min kära kollega emma smög just förbi mig och gav mig ett pillemariskt leende, måste nog vara på min vakt idag.
hejdå

så här tror jag att jag ser ut idag. jag trivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0