< Till bloggens startsida

känner mig nästan lite pryd

sitter och fördriver tid på jobbet, och fick för mig att se vad texten till RHCP's purple stain handlar om.. jag vet fortfarande inte vad den handlar om (orkar inte sätta mig in i det).. men ibland kanske man inte borde läsa texterna till låtar om man inte vet med säkerhet att det är rumsrent.
-
To finger paint is not a sin
I put my middle finger in
Your monthly blood is what I win
I'm in your house now let me spin
-
usch, mens?!
aja..
-
väntar på sanna, hon ska komma och hålla mig sällskap och sen ska vi på lunch, vi ska på ica och köpa sallad, guds gåva till oss lulebor som jobbar i stan. salladen är helt fantastisk.
-
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0