< Till bloggens startsida

att tänka väldigt långsamt

jag har något konstigt baksug i huvudet idag, vilket gör mig ofantligt trög verkar det som. fast jag jobbar fortare än vanligt.. vilket är jätte konstigt. har blivigt sjuk, och som vanligt inte tillräckligt sjuk för att vara hemma från jobbet, utan bara lite hosta, lite snorig och lite trött i kroppen. men jag gnäller som en man, för det är det jag gör när jag är sjuk. tur att jag bara jobbar till 14 idag.
var ute och prommenerade igår kväll, det var verkligen jätte mörkt och såg knappt två meter framför mig, kanske inte borde ha valt att gå i skogen dock, men det kom jag på först halvägs in. annars gillar jag mörker, har fått för mig att jag blir osynlig, sen hade jag laddat in ny musik på telefonen så jag låtsades att jag var med i en musikvideo. jag tror alla gör det, det är bara jag som är dum nog att erkänna det. jag blev inte våldtagen och jag trampade inte i hundskit så den där prommenade var faktiskt ganska lyckad, om man bortser från att jag blev sjukare..
jag längtar hem till min partner i brott, vi har nämligen en halv säsong(säger man ens säsong, känns jätte konstigt) av glee att mata igenom.
nä, nu ska jag göra lite kassarappoter och räkna pengar (vilket jag är lite irriterad över, för jag anser inte att det ska ingå i mina arbetssysslor)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0