< Till bloggens startsida

119 miles an hour

nu har jag en massa ideer som snurrar i skallen!!!!! AAAAAAAAHH!!!! vart ska jag börja? och borde jag vara rädd för ryssar med kpist?!?!? AAAAH, jag vet inte?!?!
ok, pajala leverar i sällskap iaf, stina sätter griller i huvudet, hanna och erik sover?!, maia peppar mig ännu mer att fortgå med mina planer. känns bra.
men snart åker jag tillbaka till luleå med ett stycke wii i bakfickan, här ska det golfas. det blir kul.
har lite saker att ta tag i där borta, plugga bland annat.. och lite andra saker.
kan ju berätta att jag har tagit ännu ett steg ut i vuxenlivet idag, jag har börjat pensionsspara, har du?

Kommentarer
Anonym

Jadu Emelie! Det här med att inte använda stor bokstav när du skriver, har bara blivit jobbigt. På bloggen måste man skriva ordentligt.

2011-09-13 @ 13:13:28
em

hahahahahah.. om jag känner för det, kanske

2011-09-13 @ 14:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0