< Till bloggens startsida

Dop

Idag ska Aili döpas, det blir mycket folk och förhoppninsvis mycket fika och kaffe. Och jag har fått äran att vara Gudmor till lilltjejen, men jag ska se vad det finns för möjligheter att få titeln fairygodmother istället, det låter mer exotiskt. Det är då meningen att jag ska föra den kristna tron vidare, men jag tror inte Erik och Hanna lägger så stor tygnd vid just den punkten, annars har vi ett problem. Jag har det mycket trevligt här i Pajala, alla syskon samlade och det hör till ovanligheterna faktiskt, så det är extra kul. Har dock inte hunnit träffa Erik och Hanna än, men dom har nog fullt upp just nu. Jag är lite disträ.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0