< Till bloggens startsida

Ta tag i saker

Jag har extrema problem att komma till skott, ta reda på saker och ting. Jag vet inte hur länge jag har kollat på den där nikon reklamen som går nu och tänkt: fan den där låten verkar bra, måste kolla vem som har gjort den.
Och först nu har jag tagit reda på det!? och gissa vad, låten var as bra och jag har hittat ny mysmusik som jag kan varva ner till efter jobbet. Jag kanske hade varit en mer hamonisk människa idag om jag hade tagit reda på det tidigare, jag vet inte, men nu fick jag för mig att jag har missat en massa saker bara för att jag inte gör dom saker jag kommer på att jag ska göra utan bara låter dom rinna ut i sanden. Äh
Bandet/killen kallar sig i alla fall för Radical Face, och nu ska jag lyssna lite mer och se om det är något för mig. Duktig textskrivare verkar karln vara. Jag är fascinerad av människor som kan uttrycka sig i ord utan att det låter löjligt, vilket det ofta gör, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0