< Till bloggens startsida

Fix

Vilken hemmafixar dag det blev. Ikea halva dagen,plocka upp och sätta iordning andra halvan,nu ligger vi däckade i soffan,mina sambos och jag. Men lägenheten börjar bli riktigt mysigt,mitt rum numera beboeligt och även det ganska mysigt, sanna har fått organisera mina kläder igen, så man kan säga att allt äri perfekt ordning. Hon har en talang när det kommer till att organisera, en talang jag totalt avsaknar. Den är imponerande.
Så här ser dom ut precis exakt nu, dom där sambosarna. För tankarna till ekorrar tycker jag. Vi kollar Gilmore girl's, en mysig serie, det är mycket mys här idag.
Sanna köpte till och med ett doft ljus,den luktar gröna äpplen och man får inte ens ont i huvudet av den, vad kan jag säga,en bra dag.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0