< Till bloggens startsida

Eh, look what the pussy draged in..

Jag, Sanna och Andreas har spelat värsta språket, och gud förbannat vad pinsamt dålig jag är på dialekter och komma på karaktärer. Jag ska aldrig bli skådespelare eller liknande, men det visste jag redan, kan knappt dra en vit lögn. Ja, jag förlorade i spelet. OK?!?! nöjd?!
-
Annars rullar det på som vanligt här på docent, har som jag skrivit tidigare har jag varit grymt trött idag, är väl det fortfarande, men man kan ju inte sova i onödan. Måste ju kolla dagens SATC t.ex.
-
Imorgon kommer min vän Maia till stan och vi ska ut och äta middag, vilket ska bli riktigt trevligt. Tror aldrig jag har haft en middagsdejt på det sättet, oh, jag ska på dejt. Oh jag ska gå omkring på jobbet och skryta att jag har en dejt, dejt dejt dejt.. vilket fult ord det är?!?! Nåväl, det är väl vad som händer i morgon.
-
Har även odlat ett grymt shoppingsug, synd att det är så länge kvar till lönen kommer. Men den som väntar på något gott, aight? :D
-
Jag ska drömma om shopping, mat och vin inatt, de goda i livet.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0