< Till bloggens startsida

Söndags funderingar

Nu har jag hamnat i ett närmst apatiskt tillstånd igen, jag har hur mycket som helst att ta tag i och jag gör absolut ingenting. Det irriterar mig och det till trots gör det gör jag inget. Nåväl, det är väl bara vänta till det går över.
-
Jag har haft en mycket trevlig helg, fantastiskt sällskap och sköna soffkuddar. Vad mer kan en flicka be om?
Dock slog det mig att det är fjärde helgen i rad jag har befunnit mig på allstar i stan?!?! var nykter denna senaste gången, men det är fortfarande underligt, för jag tycker egentligen inte ens om att vara där. Jag måste sätta stopp på denna onda cirkel. Hitta ett nytt ställe som jag kanske gillar.
-
Idag kör vi vidare på vårat disneyfilm tittande, dom är otroligt bra trots att man vuxit upp och förstår bättre än  när man såg dom senast, det är nästan som att se en helt ny film för handligen och vad dessa söta tecknade figurer går igenom är mer förståeligt. Men filmerna känna å andra sidan mycket kortare än dom gjorde tidigare, har inte kommit på varför än.
-
Nästa helg får jag äntligen åka till byn igen, känns som att jag missat massor som min kära familj har gjort, det är verkligen dags att ta igen det. För jag har en del att prata med dom om också, jag tror jag behöver lite goda råd. Så mamma och Hanna förbered er och dom andra.
Dessutom hinner jag träffa yrvädret Stina en sväng också, vilket även det är otrorligt behövligt.
-
Nu blir det Aladdin.
Kollade denna innan, mycket bra!

Kommentarer
Hanna

Hela helgen är tillägnad till dig. Aili och jag ska stalka dig som aldrig förr! Mohaha. Ska bli så kul att träffa dig igen! Har du inte tänkt börja komma till Pajala lite oftare, eller är det 1 ggr i månaden som gäller nu?

2011-11-07 @ 12:25:45
URL: http://hhrs.blogg.se/
em

Låter asbra :) ser fram emot att bli ordentligt stalkad. ja, det som det ser ut nu så är det en gång i månaden, det är ganska dyrt att åka hit och dit :)

2011-11-07 @ 13:39:22
Hanna

Äsch. Vi vill ju ha dig här hela tiden juu :)

2011-11-08 @ 22:32:16
URL: http://hhrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0