< Till bloggens startsida

Bara ytan som räknas

Tillbaka i stan efter en intensiv helg i byn. Jag känner mig nästan som en rockstjärna när jag är där, alla vill prata med mig hela tiden. Det är faktiskt jätte roligt. Så ett hett tips: flytta långt från din familj och besök dom sällan. Då blir det så där, sen om det är bra eller dåligt att det faktiskt är så är en helt annan fråga.
-
Men det var otroligt skönt att få prata av sig med mina nära, för att få lite perspektiv på saker och ting.. framtiden framför allt.
-
Meen, jag ska inte blir djup här inte, nehej,för jag insåg en annan sak där i byn, jag har ju låtit mig förfalla?!?!?!?! wot? WTF are u talkin' about? Jo, jag känner det, och framför allt, jag ser det! Det är miss skabbig fläskfia som tittar tillbaka och nu ska jag göra något åt det. Och nu måste jag verkligen göra det, för nu skrev jag det här och detta är som att skriva kontrakt med djävulen med sitt eget blod. Sååå.. heja Emelie, eller hur?!?
-
Nu ska jag välkomna sömnen.

Kommentarer
mor

Det vore kul om du kom hem oftare. Säkert skulle folk i byn prata med dej ändå! Och inte är du så farligt förfallen!

2011-11-14 @ 23:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0